Inschrijvingen:

Kan Ik Als Vakman Een Opdracht Plaatsen?

Ja, dat kun je, maar dan moet je wel een ander e-mailadres gebruiken dan dat van je professionele account. Zorg ervoor dat je volledig uitgelogd bent als vakman voor je een opdracht plaatst.

Waarom Wordt Mijn E-Mailadres Niet Aanvaard?

Had je ooit al een account op Twizzi? Dan kun je geen nieuwe account aanmaken met hetzelfde e-mailadres. Log dus gewoon in op je bestaande account. Werd je account om een of andere reden door ons gesloten? Contacteer ons gerust op info@twizzi.nl, dan kijken we dat voor je na.

Waarom Wordt Mijn Ondernemingsnummer/KVK-Nummer Niet Aanvaard?

Had je ooit al een account op Twizzi? Dan kun je geen nieuwe account aanmaken met hetzelfde nummer. Log dus gewoon in met je bestaande e-mailadres en wachtwoord. Werd je account om een of andere reden door ons gesloten? Dan kun je ons contacteren om die opnieuw te laten activeren.

Hoeveel Kost Een Betaalde Account?

Dat hangt af van welke je kiest. Bekijk de prijzen van onze premium accounts op onze site op de pagina inschrijven als vakman. Wees gerust: wij werken niet met langdurige overeenkomsten. Je kunt op elk moment alles stopzetten.

Kan Ik Mij Gratis Inschrijven?

Ja, je inschrijven is gratis. Je kunt Twizzi gratis uitproberen met een Standaard-account, zonder verplichtingen. Wil je Twizzi blijven gebruiken nadien? Neem dan een betaalde account. Die overstap gebeurt niet automatisch: na de trial periode ben je tot niets verplicht, we schakelen gewoon enkele functies van je account uit. Je inschrijven brengt dus géén betaalverplichting met zich mee!




Beoordelingen:

Heb Ik Recht Van Antwoord Op Mijn Beoordeling?

Ja, je kunt eenmalig reageren op een beoordeling zoals dit ook op bijvoorbeeld Google Reviews het geval is. Hou het netjes, vergeet niet dat deze reactie voor iedereen zichtbaar is.

Kan Een Beoordeling Worden Verwijderd?

In principe verwijderen wij geen beoordelingen. (We maken een uitzondering voor racistische en lasterlijke praat.) Wil je een beoordeling laten verwijderen? Bespreek dit dan met je opdrachtgever. Hij kan ons contacteren met de vraag tot aanpassing of verwijdering.

Ik Heb Een Negatieve Beoordeling, Wat Nu?

Iedereen maakt fouten en iedereen heeft het recht om fouten te maken. Het is vooral belangrijk hoe je met die fouten omgaat. De beste manier om dit op te lossen is om met je opdrachtgever te praten en samen tot een oplossing te komen. Vraagt de opdrachtgever ons daarna om de beoordeling te wijzigen? Dan doen wij dat. Ben je er zeker van dat een beoordeling onterecht geplaatst werd? Dan kun je ons contacteren om jouw verhaal te doen. Wij contacteren dan de opdrachtgever om ook zijn verhaal te horen. De keuze of de review dan al dan niet verwijderd wordt, ligt uiteindelijk bij ons en we hoeven ons daarvoor niet te verantwoorden.

Hoe Kan Ik Een Beoordeling Krijgen?

De opdrachtgever kan jou alleen beoordelen als hij je gekozen heeft voor zijn opdracht en als je die opdracht hebt uitgevoerd. Kreeg je toch geen beoordeling? Dan kun je twee maanden na het einde van de opdracht een 'aanvraag tot beoordeling' sturen naar je opdrachtgever. Je hoeft zelf de kalender niet in de gaten te houden: zodra je zo'n aanvraag kunt verzenden, krijg je automatisch een melding. Voerde je geen werken uit maar gaf de opdrachtgever toch een beoordeling, dan kunnen wij deze voor jou verwijderen. Beoordelingen horen enkel geplaatst te worden over en bij het uitvoeren van een project.

Wat Zijn Beoordelingen En Hoe Komen Die Tot Stand?

De beoordelingen op Twizzi zijn zéér waardevol, want het zijn de meningen van eerdere Twizzi-gebruikers over de betreffende vakman. Bij een beoordeling geeft de opdrachtgever op vijf verschillende criteria een score:

  • Service
  • Professionalisme
  • Kwaliteit
  • Prijs
  • Communicatie

Hij kan ook een persoonlijke mening achterlaten. Vraag ernaar bij je opdrachtgever!




Algemeen:

Kan Ik Twizzi Bellen?

Neen, je bereikt ons via info@twizzi.nl of via het contactformulier. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk (meestal binnen de eerstvolgende werkdag) te antwoorden.

Ik Vind Geen Antwoord Op Mijn Vraag. Wat Kan Ik Doen?

Vind je tussen de veelgestelde vragen niet het antwoord op je vraag? Contacteer ons dan via info@twizzi.nl. Omschrijf het probleem a.u.b. zo duidelijk mogelijk en eventueel met screenshots indien het gaat over je account.

Ik Heb Een Geschil Met De Opdrachtgever. Wat Moet Ik Doen?

Wij raden je aan om samen tot een oplossing te komen. Lukt dat niet? Dan kun je verdere stappen ondernemen. Je kunt ons hiervan op de hoogte brengen, maar denk eraan dat Twizzi alleen een online platform is en dus op geen enkele wijze betrokken is bij de levering en/of uitvoering van de diensten die een vakman op onze website aanbiedt. Twizzi is dus ook niet verantwoordelijk voor de uitvoering en kwaliteit van de aangeboden diensten, garanties, reclames en de afhandeling zoals betaling en uitvoering. Dit staat ook zo in onze algemene voorwaarden. Echter zullen wij het nodige doen om samen met de verschillende betrokken partijen tot een oplossing te komen.

Ik Ben Mijn Wachtwoord Vergeten, Wat Nu?

In het inlogscherm vind je een link om je wachtwoord opnieuw aan te maken. Je kunt ook hier klikken. Enkele ogenblikken na de aanvraag ontvang je een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.




Het gebruik van Twizzi:

Hoe Schrijf Ik Mij Uit Voor De Meldingen Via E-Mail?

Ga naar je accountinstellingen. Daar kun je je voor onze verschillende e-maildiensten in- of uitschrijven.

Hoe Verwijder Ik Mijn Account?

Dit doen wij voor jou met respect voor de GDPR-wetgeving. Hiervoor kan je een mail sturen naar info@twizzi.nl

Ik Wil Stoppen Met Twizzi. Kan Dat Of Is Er Een Termijn? Wat Moet Ik Doen?

Je kunt altijd stoppen met Twizzi. Er is geen opzegtermijn. Heb je op voorhand betaald? Dan hoef je enkel je termijn uit te doen en je kan kosteloos stoppen.

Zijn Er Kosten Of Extra Voordelen Aan Een Direct Contact?

Er zijn geen extra kosten, je moet wel bekijken welke formule je neemt om te zien of er directe contacten inbegrepen zijn. Het voordeel is dat je sneller in contact treedt met de opdrachtgever en dat de concurrentie niet kan meelezen met wat je zegt. Om echt een stap voor te zijn op de concurrentie neem je best de "Meester"-account. Daarbij kan je ongelimiteerd direct opnemen met de klant.

Wat Kan Ik Doen Als Mijn Contacten/Acties Op Zijn?

Als je contacten opgebruikt zijn, moet je wachten tot je volgende periode voor je er nieuwe krijgt. Acties kun je bijkopen als je een actieve account hebt.

Wat Is Een Direct Contact Met Een Opdrachtgever?

Via een direct contact kun je de opdrachtgever rechtstreeks privé benaderen. Zo kom je niet terecht in de algemene vraag en antwoord van de opdracht.

Krijg Ik Een Factuur En Zo Ja: Wanneer?

Ja, je factuur wordt automatisch aangemaakt zodra wij je betaling ontvangen hebben. Je ontvangt de factuur in pdf-formaat per e-mail en in een privébericht. Zo kun je het zelf afdrukken en aan je boekhouding toevoegen.

Kan Iedereen Mijn Documenten Zien?

Allereerst: wat is een document? Je kan op je persoonlijke pagina een document toevoegen. Voorbeelden hiervan zijn diploma's die je behaald hebt of dergelijke. Kan iedereen deze zien? Neen, alleen gebruikers die zijn aangemeld op Twizzi kunnen die zien.

Hoe Word Ik Een 'Gecontroleerd Vakman'?

Om 'gecontroleerd vakman' te worden moet je ten eerste een vooraf betaalde Pro-account van minstens 6 maanden hebben.

Daarnaast moet je voldoen aan de volgende eisen:

  • Je hebt geen enkele lopende klacht.
  • Je bezorgt ons een kopie van je identiteitskaart.
  • Ben je niet de eigenaar of zaakvoerder? Dan hebben wij ook een kopie nodig van de identiteitskaart van de eigenaar of zaakvoerder én een bewijs/volmacht dat je mag handelen in naam van deze firma.
  • Je bezorgt ons een uittreksel van het KBO van maximaal 6 maanden oud. Dat vraag je op bij je ondernemingsloket. Ben je net opgestart? Bezorg ons dan je inschrijvingsbewijs van het KBO.

We controleren op geregelde tijdstippen het bestaan van je firma. Voldoe je niet (meer) aan een of meerdere eisen? Dan kunnen wij je label (tijdelijk) afnemen.

Kan Ik Mijn Vakgebieden Wijzigen?

Je kunt je vakgebieden alleen wijzigen na een nieuwe betaling. Met een Standaard- of Pro-account kun je wel altijd je subrubrieken wijzigen. Je vakgebieden bekijk en wijzig je in je 'Opdrachtinstellingen'.

Moet Mijn Prijs Inclusief Btw Zijn?

Volgens de wetgeving moet een vakman zijn prijs aan particulieren altijd inclusief btw uitdrukken. Is dat niet duidelijk? Gebruik dan de 'vraag en antwoord'-functie.

Krijg Ik Ook Een E-Mail Bij Nieuwe Vragen, Privéberichten En Gebeurtenissen?

Ja, als je een nieuwe vraag of antwoord hebt, word je hiervan onmiddellijk op de hoogte gebracht via e-mail. Je ontvangt ook dagelijks een e-mail met een overzicht van je opdrachten en privéberichten - als je die nog niet zag op de website. Indien je dit niet wenst, kan bij je instellingen deze voorkeuren wijzigen.

Hoe Weet Ik Wanneer Iemand Mij Via De Twizzi-Bedrijvengids Contacteert?

Als iemand je via de bedrijvengids contacteert, ontvang je een privébericht en een e-mail.

Hoe Kan Ik Een Vraag Stellen En Hoe Zie Ik Wanneer Mijn Vraag Beantwoord Werd?

Als vakman kun je bij elke opdracht een vraag stellen. Krijg je een antwoord? Dan word je op de hoogte gebracht via e-mail. Rechts boven aan je scherm verschijnt dan ook een melding. Ook bij je berichten zul je dit duidelijk zien.

Welke Opdrachten Krijg Ik Te Zien Bij 'Mijn Opdrachten'? Kan Ik Dat Aanpassen?

De opdrachten die bij 'Mijn opdrachten' staan, verschijnen op basis van jouw keuze van vakgebieden en regio. In 'mijn Twizzi' pas je dit gemakkelijk aan, via 'Instellingen'. Een overzicht van alle nieuwe opdrachten op Twizzi vind je via het tabblad 'Mijn opdrachten'.

Word Ik Ook Persoonlijk Op De Hoogte Gebracht Als Er Nieuwe Opdrachten In Mijn Vakgebieden En Regio Zijn?

Ja, Twizzi stuurt je een overzicht van nieuwe opdrachten in je vakgebieden en regio. Je stelt zelf in of je deze e-mail elke dag, om de twee dagen of per week wilt ontvangen. Heb je een Pro-account? Dan kun je ervoor kiezen om een mail te ontvangen bij élke nieuwe opdracht in je aangeduide vakgebieden.

Hoe Zie Ik Wanneer Er Nieuwe Opdrachten In Mijn Vakgebieden En Regio Zijn?

Dan krijg je een melding rechts boven aan je scherm. Heb je een Pro-account? Dan kun je ervoor kiezen om een mail te krijgen bij élke nieuwe opdracht in je aangeduide vakgebieden.

Ik Kan Niet Reageren Op Een Opdracht, Hoe Komt Dat?

Dat kan om verschillende redenen zijn:

  • De opdracht ligt buiten je aangeduide vakgebieden.
  • Je hebt geen betaalde account.
  • Je hebt geen acties meer over in je abonnementsformule.

Gaat het volgens jou om een andere reden? Contacteer ons dan op info@twizzi.nl met vermelding van het opdrachtnummer.

Wat Zijn De Meldingen Rechts Bovenaan?

Deze meldingen brengen je onmiddellijk op de hoogte als je bijvoorbeeld een nieuw bericht of een antwoord ontvangt. Ze brengen je ook realtime op de hoogte van nieuwe opdrachten.

Plaats een opdracht