Algemeen:

Kan Ik Twizzi Bellen?

Neen, je bereikt ons via e-mail of via het contactformulier. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk te antwoorden.

Ik Vind Geen Antwoord Op Mijn Vraag. Wat Kan Ik Doen En Hoe Contacteer Ik Twizzi?

Vind je tussen de veelgestelde vragen niet het antwoord op je vraag? Contacteer ons dan via het contactformulier. Omschrijf het probleem a.u.b. zo duidelijk mogelijk.

Ik Heb Een Geschil Met Een Vakman. Wat Moet Ik Doen?

Wij raden je aan om samen tot een oplossing te komen. Lukt dat niet? Dan kun je verdere stappen ondernemen. Je kunt ons hiervan op de hoogte brengen, maar denk eraan dat Twizzi alleen een online platform is en dus op geen enkele wijze betrokken is bij de levering en/of uitvoering van de diensten die een vakman op onze website aanbiedt. Twizzi is dus ook niet verantwoordelijk voor de uitvoering en kwaliteit van de aangeboden diensten, garanties, reclames en de afhandeling zoals betaling en uitvoering. Dit staat ook zo in onze algemene voorwaarden. Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om een oplossing te vinden tussen de betrokken partijen, maar zullen hier nooit verantwoordelijk voor zijn.

Hoe Wijzig Ik Mijn Wachtwoord?

Je wachtwoord wijzigen doe je via je accountinstellingen bij 'mijn Twizzi'.

Ik Ben Mijn Wachtwoord Vergeten, Wat Nu?

In het inlogscherm (rechts bovenaan) vind je een link om je wachtwoord opnieuw aan te maken. Je kunt ook hier klikken. Enkele ogenblikken na de aanvraag ontvang je een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.




Het gebruik van Twizzi:

Hoe Kan Ik Mijn Opdracht Verwijderen?

  • Ga in je account.
  • Klik op de opdracht die je wil verwijderen
  • Onder de titel zal je een knop "Verwijderen" zien. Klik hier op.

Opgelet: Indien je opdracht verwijderd is het niet meer mogelijk een vakman een beoordeling te geven!

Hoe Verwijder Ik Mijn Account?

Je kunt je account niet zelf sluiten. Wij doen dit voor jou met respect voor de GDPR-wetgeving. Contacteer ons hiervoor via het contactformulier of op info@twizzi.nl.

Hoe Kan Ik Mijn Opdracht Aanpassen

  • Ga in je account.
  • Klik op de opdracht die je wil bewerken
  • Onder de titel zal je een knop "bewerken" zien. Klik hier op.

Hoe Kies Ik Mijn Vakman?

In je dashboard zie je bij je opdracht 'Kies of beoordeel je vakman' staan. Klik daarop, en dan zie je een lijst van vakmannen die op jouw opdracht gereageerd hebben.

Wat Is Een 'Gecontroleerd Vakman'?

Om het label 'gecontroleerd vakman' te krijgen, moet een vakman voldoen aan de volgende eisen:

  • Er zijn geen lopende klachten.
  • Wij controleren op geregelde tijdstippen de bedrijfsgegevens.
  • De vakman bezorgde ons een uittreksel van de ondernemingsbank van max. 6 maanden oud.
  • De vakman bezorgde ons zijn identiteitsgegevens.

Hoe Weet Ik Of Een Prijs Inclusief Btw Is?

Volgens de wetgeving moet een vakman zijn prijzen aan particulieren altijd inclusief btw meedelen. Is het voor de vakman niet duidelijk? Dan kan hij je meer informatie vragen via de 'vraag en antwoord'-functie. Jij kunt natuurlijk ook zelf aan de vakman vragen hoe het met de btw zit.

Hoe Kan Ik Een Vakman Contacteren?

Reageerde een vakman op je opdracht met een vraag, prijsindicatie of privébericht? Dan kun je daar gewoon op antwoorden. Wil je een vakman contacteren die niet op je opdracht reageerde? Dat kan via onze bedrijvengids.

Hoe Weet Ik Wanneer Ik Een Privébericht Heb Ontvangen En Hoe Kan Ik Een Privébericht Beantwoorden?

Als je een nieuw privébericht hebt, krijg je onmiddellijk een e-mail. Je kunt het bericht beantwoorden via je account op 'mijn Opdrachten'. Meld je aan en klik rechtsboven op het inbox-icoon. Daar zie je al je privéberichten.

Hoe Weet Ik Wanneer Er Een Vraag Over Mijn Opdracht Wordt Gesteld En Hoe Kan Ik Die Vraag Beantwoorden?

Als iemand een nieuwe vraag stelt, word je hiervan onmiddellijk op de hoogte gebracht op twee manieren: je krijgt een e-mail en er verschijnt een melding rechts boven aan je scherm. Klik je op die melding? Dan kom je onmiddellijk in je inbox terecht, waar je alle berichten kunt zien. Je kunt ook rechtstreeks naar 'mijn Twizzi' gaan en op de opdracht klikken. Heeft er niemand op jouw opdracht gereageerd? Dan kan je altijd zelf een vakman contacteren op via de bedrijvengids!

Hoe Weet Ik Wanneer Ik Een Prijs Gekregen Heb Voor Mijn Opdracht?

Ga in 'mijn Opdrachten' naar de opdracht: daar zie je bij iedere vakman of hij een indicatieve prijs gegeven heeft.

Wat Zijn De Meldingen Rechts Bovenaan?

Deze meldingen brengen je onmiddellijk op de hoogte als je bijvoorbeeld een nieuw bericht of een prijs ontvangt.

Wat Is 'Mijn Opdrachten'?

'Mijn Opdrachten' is je persoonlijke gebruikerspagina. Je ziet er in één oogopslag alles wat voor jou belangrijk is: je geplaatste opdracht(en), voorgestelde prijzen, reacties, ... Via 'mijn Twizzi' kun je snel en vlot alle nodige acties voor je opdracht(en) zien en uitvoeren.




Over de beoordelingen:

Kan Ik Anoniem Een Beoordeling Plaatsen?

Neen, je kunt pas een beoordeling plaatsen als je van ons systeem gebruikmaakte en als een vakman op jouw opdracht reageerde. Een beoordeling gaat over het werk en de professionaliteit van een vakman. Indien de vakman geen werken heeft uitgevoerd, is het dus niet toegelaten om een beoordeling te plaatsen.

Ik Heb Een Beoordeling Gegeven, Maar Ik Wil Die Aanpassen, Wat Nu?

In bepaalde gevallen kan een beoordeling worden aangepast. We bekijken dit geval per geval. Dus wil je een aanpassing? Contacteer ons dan, en geef ons duidelijk door waarom je die wilt aanpassen.

Hoe Geef Ik Een Beoordeling?

Klik in je dashboard bij de opdracht op 'Kies of beoordeel je vakman'. Dan verschijnt de lijst van vakmannen die op jouw opdracht reageerden. Kies hier je vakman, en geef op de volgende pagina je beoordeling en een korte opmerking.

Kan Een Beoordeling Worden Verwijderd?

Dat kan. Wij bekijken beoordelingen een voor een na. Voldoen die niet aan onze voorwaarden? Dan kunnen we die verwijderen. Enkele voorbeelden:

  • De beoordeling gaat over een opdracht die niet werd uitgevoerd.
  • Er kan worden aangetoond dat de beoordeling onterecht is.

Het is ook mogelijk dat we een beoordeling verwijderden op bevel van gerechtelijke instanties, eventueel na een klacht. Wij zijn niet verplicht om te communiceren over verwijderde beoordelingen of om een reden op te geven. Natuurlijk verwijderen wij niet zomaar beoordelingen, we gebruiken altijd ons gezond verstand. Een verwijdering moet ook steeds intern bij het management worden voorgelegd.

Zijn Er Regels Voor Het Geven Van Een Beoordeling?

Ja. Een beoordeling moet aan bepaalde voorwaarden voldoen:

  • Hou het netjes! Let op je taalgebruik - lasterlijke of racistische taal is niet toegestaan. Twizzi heeft het recht om een beoordeling aan te passen. Bij lasterlijke commentaar loop je bovendien het risico om hiervoor aansprakelijk gesteld te worden.
  • Plaats geen persoonlijke gegevens (adres, namen, ...) in een beoordeling.
  • Schrijf je beoordeling in het Engels of Nederlands.
  • Geef de beoordeling alleen als er aan je opdracht gewerkt is. Anders wordt die niet toegelaten.

Wat Zijn Beoordelingen En Hoe Komen Die Tot Stand?

De beoordelingen op Twizzi zijn zéér waardevol, want het zijn de meningen van eerdere Twizzi-gebruikers over de betreffende vakman. Bij een beoordeling geeft de gebruiker op vijf verschillende criteria een score:

  • Service
  • Professionalisme
  • Kwaliteit
  • Prijs
  • Communicatie

De gebruiker kan ook een persoonlijke mening achterlaten.




Vragen over het plaatsen van een opdracht:

Wat Als Ik Na Enkele Weken Nog Geen Reactie Heb Ontvangen ?

Het kan het voorvallen dat er geen geschikte vakman op jouw opdracht heeft gereageerd. Op dit moment kan je gebruik maken van onze bedrijvengids. Graag verwijzen wij je ook door naar onze zusteronderneming Casius. Door daar ook nog eens jouw aanvraag te plaatsen vergroot je het bereik en is reëel dat je op deze manier alsnog een geschikte vakman kan vinden.

Welke Bijlagen Kan Ik Toevoegen?

Je kunt foto's, pdf's, Word-bestanden en alle andere veelgebruikte documenten toevoegen. Lukt het niet om een bijlage toe te voegen ? Verander dan je bestandstype best naar word, pdf of jpeg.

Welke Persoonlijke Gegevens Deel Ik Mee Als Ik Een Opdracht Plaats?

Bij het plaatsen van je opdracht volstaat het om je naam, voornaam en e-mailadres in te geven. Alleen vakmannen die mogen reageren op je opdracht kunnen jouw achternaam zien. Opgelet, gegevens die je meegeeft in de opdrachtomschrijving zijn wel zichtbaar voor iedereen. Uiteraard schermt ons systeem je telefoonnummer en e-mailadres af. Het spreekt voor zich dat wij je privacy beschermen en dat je gegevens vertrouwelijk blijven.

Is Een Opdracht Plaatsen Vrijblijvend?

Een opdracht plaatsen is altijd vrijblijvend. Bovendien kies je zelf met welke vakman je eventueel in zee gaat. Je bent nooit verplicht om een reactie of prijsindicatie te aanvaarden.

Is Een Opdracht Plaatsen Gratis?

Uiteraard! Een opdracht plaatsen is helemaal gratis. Plaats je eerste opdracht nu! Wil je je opdracht beter laten opvallen? Dan kun je die tegen betaling boosten.


Plaats een opdracht